Nadzwyczajne środki ostrożności w okresie COVID-19
Czyli jak dbamy o bezpieczeństwo naszych Gości i pracowników

Z niecierpliwością wyczekujemy dnia, w którym ponownie powitamy Gości w naszym hotelu. Nie próżnujemy jednak w międzyczasie i przygotowujemy nasz hotel do pełnej funkcjonalności. W ślad za perspektywą powrotu do naszej działalności, opracowaliśmy i wdrożyliśmy niezbędne zasady, które mają zapewnić bezpieczeństwo dla Was, naszych szanownych Gości oraz dla naszych pracowników.

Mając na uwadze zmieniające się rozporządzenia, które nieustannie monitorujemy, będziemy dostosowywali poniższe reguły aby spełnić wszystkie wytyczne.

RECEPCJA I PRZESTRZENIE WSPÓLNE
  1. Przede wszystkim dbamy o to aby nasza działalność była zgodna z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia, Głównego Inspektora Sanitarnego oraz WHO
  2. Zgodnie z zaleceniami, na terenie hotelu może wypoczywać maksymalnie 114 osób
  3. Apelujemy do Gości aby realizowali płatność za pobyt w naszym hotelu z góry, przelewem, a w przypadku zamówień na miejscu, prosimy o płatność kartą kredytową
  4. Wnętrza hotelu będą systematycznie wietrzone. Przy sprzyjającej pogodzie, metodą tradycyjną a w przypadku pochmurnego nieba, zwiększymy w wybranych godzinach działanie urządzeń powodujących przepływ powietrza wewnątrz hotelu
  5. We wszystkich przestrzeniach wspólnych dostępne będą środki do dezynfekcji rąk
  6. Elementy, z którymi mamy bezpośredni kontakt, jak klamki czy przyciski, będą dodatkowo dezynfekowane przez personel hotelu
  7. Sala zabaw “Morska Kraina” będzie nieczynna do odwołania
  8. Klub Moon Club będzie czynny wyłącznie do potrzeb gry w bilarda, na rezerwację indywidualną
  9. Kręgielnia będzie dostępna wyłącznie dla jednej rodziny, przy rezerwacji na konkretną godzinę
  10. Na recepcji dostępne są telefony kontaktowe i adresy do punktów medycznych oraz najbliższej stacji sanitarnej
  11. Zalecamy jak najkrótsze przebywanie przy recepcji a wszelkie sugestie prosimy zgłaszać telefonicznie
  12. Na terenie hotelu mogą przebywać wyłącznie Goście hotelu oraz personel.
WYPOCZYNEK
  1. Pokoje przed przyjazdem oraz po zakończonym pobycie będą wietrzone a następnie dezynfekowane (dotyczy pokoi i łazienek)
  2. Pokoje nie będą odświeżane codziennie. Sprzątanie odbywać się będzie wyłącznie w sytuacjach wyjątkowych.
  3. Korzystamy z usług profesjonalnej pralni, dlatego ręczniki i pokojowa pościel są prane w odpowiedniej temperaturze z zachowaniem reguł sanitarnych
  4. Zabrania się korzystania z hotelowych suszarek w pokojach – prosimy zabrać własne
DZIAŁALNOŚĆ GASTRONOMII
  1. Wykupione posiłki w ramach oferty pobytowej hotelu, serwowane są w restauracji Kobaltowa w godzinach jej otwarcia w formie dań serwowanych.  
  2. Istnieje możliwość zamówienia dań na wynos. 
  3. Na terenie restauracji znajduje się płyn do dezynfekcji rąk, który zalecamy użyć zanim zasiądą Państwo przy stoliku
  4. Stoliki zostały rozstawione aby zachować bezpieczną odległość pomiędzy osobami przebywającymi w restauracji 
  5. Stoły restauracyjne zostały pozbawione wszelkich dekoracji oraz zastawy. Wszystkie elementy dostarczane są w momencie serwowania dania. 
  6. Załoga restauracji korzysta z maseczek oraz rękawiczek jednorazowych
  7. Ilość osób przebywających w restauracji jest ograniczona do ilości osób, które mogą przebywać w hotelu. 
  8. Posiłki mogą być dostarczane do pokoi na standardowych zasadach room-service. 
WYPOCZYNEK
  1. Od 08.05 do końca maja, kompleks rekreacyjny Isolda SPA jest nieczynny do odwołania (basen, sauny, grota solna)
  2. Od 08.05 do końca maja, centrum fitness jest nieczynny do odwołania. Istnieje możliwość rezerwacji Centrum fitness na wyłączność (wyłącznie przez Gości hotelowych). Jest to usługa odpłatna.
  3. Od 08.05 do końca maja, nie ma możliwości rezerwowania i wykonywania zabiegów
NASZA ZAŁOGA
  1. Nasi pracownicy, nim rozpoczną pracę, zobligowani są do sprawdzenia temperatury ciała, dezynfekcji dłoni oraz używania wyłącznie odzieży roboczej, która na koniec pracy każdorazowo jest prana i dezynfekowana
  2. Instruujemy nasz personel w jaki sposób mają postępować w poszczególnych działach by zachować maksymalne bezpieczeństwo pracy oraz kontaktu z Gościem, zgodnie z zaleceniami Ministra Zdrowia.
Dlaczego warto przyjechać do Kątów Rybackich?
  1. Kąty Rybackie to mała wieś położona między morzem a Zalewem Wiślanym. Bliskość natury (opuszczając teren hotelu, od lasu dzieli nas zaledwie parę kroków) sprzyja spacerom, wycieczkom rowerowym i wszelkim aktywnościom zewnętrznym, które wspierają odporność organizmu. Bez obawy nadmiernego kontaktu z drugim człowiekiem
  2. W naszej okolicy nie ma zbyt wielu obiektów noclegowych, takich jak hotele, pensjonaty czy ośrodki wypoczynkowe. Jest to gwarancja, ze nawet w wysokim sezonie, nasze plaże nie są zatłoczone, na drogach nie ma korków a idąc chodnikiem, nie mijamy zbyt wielu turystów
  3. Jesteśmy małym, przytulnym hotelem, który liczy 57 pokoi. Niezależnie od obłożenia, nasi Goście mogą spodziewać się cichej i spokojnej atmosfery
WYBIERZ BEZPIECZNY HOTEL

DALEKO OD CYWILIZACJI, SMOGU, ZAGROŻEŃ