NEWSLETTER
  • Recepcja
    +48 55 26 72 600
    +48 690 609 290
    hotel@tristan.com.pl

    SPA
    +48 55 26 72 620
    spa@tristan.com.pl

    Konferencje
    +48 690 609 376
    +48 690 609 271

  • ZORGANIZUJ WYMARZONE PRZYJĘCIE

    szeroka oferta menu, wiele sal na okoliczności małe i duże

    W ŻYCIU KAŻDEGO Z NAS WIELE JEST CHWIL WARTYCH ŚWIĘTOWANIA

    Dogodna lokalizacja i bogata oferta animacyjna czyni z naszego hotelu idealne miejsce na zorganizowanie imprez okolicznościowych. Niezależnie czy planujesz zorganizować kameralne przyjęcie dla rodziny, urodziny dziecka czy wieczorną imprezę dla przyjaciół — z przyjemnością dopasujemy się do Twoich potrzeb!

    Oferujemy zróżnicowane menu, wsparcie podczas organizacji oraz chętnie uszyjemy ofertę na miarę potrzeby uroczystości. W zależności od charakteru wydarzenia, oraz liczby uczestników, możemy zaoferować kilka sal do wyboru: kawiarnia Seashell, kręgielnia, Moon Club, jedna z trzech sal konferencyjnych (istnieje możliwość połączenia celem uzyskania większej powierzchni), restauracja Kobaltowa, basen hotelowy

    KAWIARNIA SEASHELL

    Przytulna i kameralna — tak można w dwóch słowach opisać naszą kawiarnię. Zlokalizowana na pierwszym piętrze hotelu, znajduje się bezpośrednio przy sali zabaw Morska Kraina. Niewątpliwym walorem miejsca jest przeszklona ściana, która gwarantuje doskonałe nasłonecznienie. Kawiarnia posiada dostęp do tarasu gwarantującego dodatkową przestrzeń wypoczynkową dla uczestników przyjęcia.

    Wynajęcie kawiarni wiąże się z dodatkowym kosztem w wysokości 100zł / godzina. W cenie wliczona jest możliwość korzystania z sali zabaw Morska Kraina.

    Kawiarnia Seashell w Tristan hotel & SPA
    Sala zabaw w hotelu Tristan

    WIECZORNA IMPREZA W MOON CLUB

    Wygodne loże, parkiet taneczny, bilard i kolorowe drinki. Moon Club zlokalizowany na piętrze -1 naszego hotelu to świetne miejsce na wieczorną imprezę w akompaniamencie muzyki puszczanej przez DJ’a. Miejsce jest odpowiednio nagośnione oraz wyposażone w dyskotekowe oświetlenie.

    Moon Club można również w łatwy sposób zaadaptować na potrzeby przyjęcia zasiadanego nawet dla 60 osób.

    Koszt wynajęcia Moon Club zależy od indywidualnej oferty. Zapraszamy do kontaktu

    Bilard w Hotelu Tristan
    Moon Club w Hotelu Tristan Kąty Rybackie

    RESTAURACJA KOBALTOWA

    W naszej restauracji, gdzie Szef Kuchni Wojciech Rabiega serwuje swoje autorskie dania, możemy zorganizować poczęstunek w wydzielonej części.

    Doskonały początek przyjęcia, którego kontynuacją będzie np. wodne szaleństwo na basenie dla dzieci lub szybka rozgrywka w kręgielni. A może zechcesz pozostać w restauracji i delektować się chwilą?

    Restaurację można w dowolny sposób dostosować większych uroczystości a także połączyć z salami konferencyjnymi. To czyni Kobaltową miejscem dogodnym na organizację wesel, bankietów lub innych, dużych uroczystości.

    Restauracja Kobaltowa pomieści optymalnie ok. 150 (przy połączeniu z salami konferencyjnymi)

    Restauracja Kobaltowa w Kątach Rybackich
    Restauracja Kobaltowa w Kątach Rybackich

    MINI‐IMPREZA W KRĘGIELNI

    Świetne miejsce na spędzenie czasu z bliskimi przyjaciółmi z nutą rywalizacji , podczas gry w kręgle. Dostępne są dwa tory. Kręgielnia znajduje się w bliskim sąsiedztwie Moon Club.

    Wynajęcie kręgielni wiąże się z dodatkowym kosztem w wysokości 80zł / godzina.

    Kręgielnia to dobre miejsce dla małych grup maksymalnie do 20 osób.

    Kręgielnia w hotelu Tristan
    Kręgielnia w hotelu Tristan

    POOL PARTY NA BASENIE

    Wodne szaleństwo na hotelowym basenie stanowi świetny wstęp (lub zakończenie) przyjęcia urodzinowego.

    O bezpieczeństwo maluchów zadba wykwalifikowany ratownik a na specjalne życzenie — poprowadzimy wodne animacje, takie jak nauka pływania.

    Należy pamiętać, że ratownik nie jest opiekunem dzieci i w trakcie animacji konieczna jest obecność rodzica lub opiekuna.

    Nauka pływania na basenie
    Atrakcje wodne w hotelu Tristan

    ANIMACJE I POCZĘSTUNEK W SALACH KONFERENCYJNYCH

    Nasze sale konferencyjne stanowią zarazem najbardziej uniwersalną przestrzeń na organizację wszelkiego rodzaju przyjęć:

    Bliskość restauracji pozwala zorganizować poczęstunek w zamkniętym gronie ;
    Dostępność sprzętu multimedialnego pozwala na zorganizowanie seansu bajkowego;
    Organizujemy zajęcia plastyczne, gotowanie z Szefem Kuchni i szereg zabaw z animatorką w zależności od ilości uczestników;
    Sale konferencyjne znajdują się blisko lobby baru Navigator co pozwoli na delektowanie się pyszną kawą lub koktajlami przygotowanymi przez naszych barmanów jednocześnie mając oko na dzieci bawiących się w sali.

    Pojedyncza sala konferencyjna pozwala na zorganizowanie zamkniętej uroczystości dla ok. 30 osób. Wraz z rozbudowaniem o kolejne segmenty, możemy przyjąć więcej Gości.

    Koszt wynajęcia sali konferencyjnej zależy od indywidualnej oferty. Zapraszamy do kontaktu

    Gotowanie z szefem kuchni
    Animacje w sali konferencyjnej

    CENNIK USŁUG ZWIĄZANYCH Z ORGANIZACJĄ PRZYJĘĆ

    Załoga Tristan Hotel & SPA dołoży wszelkich starań aby, niezależnie od charakteru wydarzenia, zapewnić najwyższy standard obsługi a pobyt u nas był pozytywnym doświadczeniem.

    Oprócz indywidualnie dobranego menu, organizacja wydarzenia może wiązać się z dodatkowymi opłatami:

    • wynajęcie kawiarni Seashell — 100zł /godzina (sala zabaw Morska Kraina w trakcie wynajmu Seashell w cenie),
    • wynajęcie kręgielni — 80zł /godzina,
    • wynajęcie sali konferencyjnej — do indywidualnych ustaleń,
    • wynajęcie Moon Club — do indywidualnych ustaleń,
    • rezerwacja stolika w restauracji Kobaltowa — gratis,
    • dodatkowa dekoracja sali pod przyjęcie — od 20zł /osoba,
    • poczęstunek w postaci kawy, herbaty, słodkiego poczęstunku (ciasta lub ciastka) od 19zł /osoba,
    • tort własnej produkcji od 50zł (przewidziany dla 4 osób), tort dla większej ilości osób kalkulowany indywidualnie,
    • opieka wykwalifikowanego animatora od 150zł /godzina,
    • animacje wodne od 150zł /godzina,
    • warsztaty kulinarne (do 15osób) od 200zł, czas trwania warsztatów ok. 45minut,