Często zadawane pytania przez Gości

i oczywiście nasze odpowiedzi 🙂

dla ułatwienia komunikacji, odpowiadam na...

NAJCZĘSTSZE PYTANIA ZADAWANE PRZEZ GOŚCI

Mając na uwadze komfort naszych Gości, zebraliśmy najczęstsze pytania zadawane przez przyjazdem do naszego hotelu. Mamy nadzieję, że pozwoli to usprawnić planowanie podróży i przekona, że nasz hotel jest właściwym miejscem na spędzenie urlopu.

Czy obowiązuje w hotelu opłata miejscowa i czy musze ją opłacać?

Aktualna wysokość opłaty miejscowej wynosi 1,50zł /osoba dorosła. 

Uregulowanie opłaty jest konieczne, niezależnie od długości pobytu. Opłata miejscowa nie jest uwzględniona w ofercie pobytowej przedstawionej przez naszą załogę lub na stronie internetowej. 

Czy dostępne są szlafroki w pokojach?

Posiadamy szlafroki dla dzieci i dla osób dorosłych. Posiadamy również mniej standardowe rozmiary, aby dopasować się do potrzeb Gościa. W pokojach zawsze znajdują się szlafroki na wyposażeniu, jeśli jednak ich rozmiar nie spełnia Państwa oczekiwań – prosimy o kontakt z recepcją w celu wymiany

Planuję zorganizowanie prezentu dla bliskiej osoby. Czy można zamówić kwiaty lub tort?

Z przyjemnością pomożemy w przygotowaniu specjalnego prezentu dla bliskiej osoby. Można u nas zamówić tort (mały i duży), kwiaty, wino do pokoju, coś słodkiego. Staramy się realizować każde niestandardowe życzenie Gościa. 

Prosimy o wcześniejszy kontakt abyśmy mogli się przygotować 🙂 

Zmieniły mi się plany, czy mogę anulować rezerwację?

Szczegółowe zasady dotyczące rezerwacji i anulacji znajdują się pod TYM ADRESEM

Czy w pokoju znajdę żelazko?

Deska do prasowania oraz żelazko dostępne są na życzenie. Prosimy o kontakt z recepcją w celu udostępnienia zestawu do prasowania

Czy na terenie hotelu jest parking?

Na terenie hotelu znajduje się ponad 60 miejsc parkingowych. Bez obaw, każdy Gość się zmieści. 

Obowiązuje opłata parkingowa uzależniona od długości pobytu. Wybrane pakiety wypoczynkowe posiadają bezpłatny parking

Wracam do hotelu po raz kolejny, chciał(a)bym ten sam numer pokoju

Dołożymy wszelkich starań aby zawsze spełnić życzenie naszego Gościa, jednak nie możemy dać 100% gwarancji, że zawsze ten sam pokój będzie dostępny. Może to być spowodowane losowymi sytuacjami (np. konieczność wyłączenia pokoju z użytku na czas remontu). 

Zrobimy oczywiście wszystko aby to życzenie spełnić, ale damy tylko 99% gwarancji. 

Czy akceptujecie zwierzęta? Jeśli tak to jakie?

Zwierze domowe to również członek rodziny, dlatego z ogromną przyjemnością ugościmy każdego czworonoga w naszych progach. Akceptujemy duże rasy psów, koty oraz inne zwierzęta domowe. Obowiązuje regulamin, którego należy przestrzegać w przypadku noclegu z pupilem. 

Wszystkie informacje na temat pobytu zwierząt w hotelu można znaleźć pod adresem ZWIERZĘTA W HOTELU

Czy jest możliwa rezerwacja zabiegów w Isolda SPA z wyprzedzeniem?

Rezerwacja jest możliwa, a nawet zalecana. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc i wysokie zainteresowanie zabiegami, zalecamy dokonanie rezerwacji zabiegów jeszcze przed przyjazdem do hotelu. 

Zakres zabiegów oraz ich krótki opis znajduje się w naszym MENU ISOLDA SPA

Czy można do was przyjechać z niemowlakiem lub małym dzieckiem?

Jesteśmy gotowi do takich zadań specjalnych! Mamy podgrzewacze do mleka, mamy łóżeczka dziecięce, a w wybranych ubikacjach publicznych znajdzie się również przewijak. 

Miski, maty pod prysznic też nie stanowią problemu. 

Prosimy o zgłoszenie zapotrzebowania ze względu na ograniczoną dostępność. 

Moje dziecko nie toleruje glutenu, czy możecie coś dla niego przygotować?

W skrócie – TAK

Staramy się dopasować do wszelkich specjalnych przeciwwskazań zdrowotnych: nietolerancja glutenu (np. choroba celiakia), nietolerancja laktozy itd. 

Prosimy tylko o wcześniejszą informację abyśmy mogli stosownie przygotować się na Państwa przyjazd

Czy możliwe jest wcześniejsze zameldowanie?

Doba hotelowa rozpoczyna się od godziny 16:00, jeśli jednak zarezerwowany  przez Państwa pokój będzie dostępny wcześniej, z przyjemnością go udostępnimy.  

Czy w hotelu można palić?

Na terenie hotelu, w przestrzeniach wspólnych, w pokojach (w tym na balkonach) obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych, innych pochodnych w tym również e-papierosów, dymiarek, urządzeń generujących parę oraz używania produktów dymiących, substancji smolących. 

Podróżuję z własnymi rowerami, czy można je gdzieś zostawić?

W sezonie letnim udostępniamy naszym Gościom hotelowym miejsce do zaparkowania i zapięcia rowerów. Miejsce jest zabezpieczone przed deszczem. 

Ponad to, rowerzyści chcący się zatrzymać w naszej restauracji, również mają możliwość przypięcia rowerów w wyznaczonym miejscu. 

Mam wartościowe przedmioty, czy mogę je gdzieś bezpiecznie zdeponować?

Recepcja hotelowa wyposażona jest w pancerny sejf. W przypadku chęci pozostawienia wartościowych przedmiotów, można je pozostawić na krótki czas (nieprzekraczający długości pobytu Gościa). 

Jakie posiłki można zamówić w hotelu i w jakich godzinach są serwowane?

Nasze posiłki są serwowane w godzinach funkcjonowania restauracji Kobaltowa 14:00-21:00 (godziny otwarcia restauracji mogą ulec zmianie w zależności od sezonu). Restauracja serwuje autorskie dania Szefa Kuchni, które można znaleźć pod TYM ADRESEM (link)   

Śniadania wydawane są w godzinach 08:00-11:00 

Obiadokolacje wydawane są w godzinach 17:00-19:00

Godziny posiłków mogą ulec zmianie.   

Godziny dodatkowych posiłków, jak lunche lub snackbar, uzależnione są terminu oraz pakietu specjalnego (informację będzie można uzyskać w recepcji hotelu lub na stronie z pakietem) – zapraszamy do odwiedzenia działu PAKIETY POBYTOWE NAD MORZEM

Jakie są wymiary basenu i jaka jest temperatura?

Tafla wody basenu wewnętrznego w kompleksie ISOLDA SPA wynosi ok. 94m2. Basen nie nie ma regularnych kształtów, dlatego nie ma możliwości podać konkretnych wymiarów szerokości i długości. 

Basen wewnętrzny podzielony jest na trzy strefy: brodzik  o głębokości ok. 0,40m, płytsza część basenowa o głębokości ok. 0,90m, głębsza część basenowa o głębokości ok. 1,35m. Temperatura wody w basenie wewnętrznym wynosi ok. 28-29 stopni Celsjusza

Basen zewnętrzny funkcjonuje wyłącznie w sezonie letnim, przy sprzyjającej pogodzie. Wejscie na basen zewnętrzny prowadzi przez kompleks ISOLDA SPA. Wymiary basenu zewnętrznego wynoszą 10m x 6m, głębokość basenu wynosi 1,20m

Czy mój zadatek przepada gdy zachoruję na COVID lub będę na kwarantannie?

Zdrowie jest najważniejsze. Dlatego w przypadku hospitalizacji lub konieczności odbycia kwarantanny spowodowanej kontaktem z osobą, która choruje na COVID, bezkosztowo przeniesiemy wartość rezerwacji na inny termin.  

Czy można w hotelu realizować bon turystyczny?

Aktualnie nie realizujemy Polskiego Bonu Turystycznego