REGULAMIN REZERWACJI USŁUG NOCLEGOWYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ (zwany dalej: „REGULAMINEM”)
Niniejszy dokument (zwany dalej „regulamin”) reguluje zasady dokonywania rezerwacji, anulowania rezerwacji, sposobów i terminów płatności za rezerwację, potwierdzeń dokonania rezerwacji i reklamacji w Tristan Hotel & SPA, zlokalizowanego ul. Rybacka 17, 82–110 Kąty Rybackie, dalej nazywanego „Hotel”
Regulamin obejmuje świadczenie wszystkich usług świadczonych przez Hotel, w tym usług noclegowych dostępnych w pensjonacie, który znajduje się na tej samej posesji oddalony ok. 50m od głównego budynku hotelu.
Ceny podane na stronie hotelu są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wszystkie transakcje zawierane są w walucie PLN.
Rezerwacji pobytu można dokonać przy pomocy jednej z metod:
- Telefonicznie – każda rezerwacja dokonana drogą telefoniczną traktowana jest jako rezerwacja wstępna. Wszelkie szczegółowe dane (w tym warunki rezerwacji) zostaną przesłane drogą mailową
- Mailowo – otrzymując w odpowiedzi ofertę cenową oraz warunki rezerwacji
- Przy pomocy systemu rezerwacyjnego dostępnego na stronie internetowej hotelu
- Poprzez firmy, agencje lub portale pośredniczące
Rezerwacje wskazane w punktach 1, 2 i 3 powyżej są rezerwacjami wstępnymi. Rezerwację uważa się za potwierdzoną po wpłaceniu zadatku lub w określonych przypadkach, pełnej wartości rezerwacji.
Termin wpłaty zadatku będzie każdorazowo przekazywany podczas przedstawiania oferty i przesyłaniu potwierdzenia wstępnej (niegwarantowane) rezerwacji. Termin wpłaty zadatku może różnić się zależnie od rezerwowanego terminu.
Od dnia 10.04.2023 następują zmiany w zasadach bezkosztowej anulacji:
Podstawowe warunki rezerwacji i anulacji:
W celu zagwarantowania rezerwacji, należy wpłacić 40% wartości całkowitej rezerwacji. Pozostałą kwotę należy uregulować podczas meldowania w hotelu przed rozpoczęciem pobytu. Rezerwację można bezkosztowo anulować do 7 dni przed planowanym przyjazdem. W przypadku anulowania rezerwacji przed upływem 7dni, zadatek zostanie zwrócony na wskazane konto bankowe. W przypadku anulowania rezerwacji po tym terminie lub niepojawienia się Gościa, zadatek przepada.
Warunki rezerwacji niektórych pakietów mogą różnić się od wskazanych powyżej. Takie warunki będą wskazane w szczegółach oferty pakietu.
Skrócenie pobytu
Skrócenie pobytu nie stanowi podstawy do zwrotu pieniędzy za niewykorzystane noce ani nie podlega rekompensacie w postaci wykorzystania niewykorzystanej kwoty na inne usługi w hotelu. Skrócenie pobytu traktowane jest na równi z anulowaniem rezerwacji.
W przypadku skrócenia pobytu, Gość zobowiązuje się pokryć pełną wartość rezerwacji — również niewykorzystanych nocy.
Wpłata zadatku i tym samym skuteczne dokonanie rezerwacji oznacza potwierdzenie akceptacji warunków rezerwacji określonych w regulaminie oraz zapoznanie się z regulaminem hotelu.
Nie wpłacenie zadatku w uzgodnionym terminie powoduje automatyczną anulację rezerwacji.
Hotel nie ponosi odpowiedzialności za błędnie dokonaną rezerwację.
Oferty opublikowane na stronie, systemie rezerwacyjnym, przedstawione drogą telefoniczną lub osobiście nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 i następnych kodeksu cywilnego. Oferta cenowa hotelu, do czasu potwierdzenia, może ulec zmianie.
Powrót do oferty Tristan Hotel & SPA nad morzem