NEWSLETTER
  • Recepcja
    +48 55 26 72 600
    +48 690 609 290
    hotel@tristan.com.pl

    SPA
    +48 55 26 72 620
    spa@tristan.com.pl

    Konferencje
    +48 690 609 376
    +48 690 609 271

  • REGULAMIN REZERWACJI I ANULACJI

    REGULAMIN REZERWACJI USŁUG NOCLEGOWYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ (zwany dalej: „REGULAMINEM”)

    Niniejszy dokument (zwany dalej „regulamin”) reguluje zasady dokonywania rezerwacji, anulowania rezerwacji, sposobów i terminów płatności za rezerwację, potwierdzeń dokonania rezerwacji i reklamacji w Tristan Hotel & SPA, zlokalizowanego ul. Rybacka 17, 82–110 Kąty Rybackie, dalej nazywanym „Hotel”

    Regulamin obejmuje świadczenie wszystkich usług świadczonych przez Hotel, w tym usług noclegowych dostępnych w pensjonacie, który znajduje się na tej samej posesji oddalony ok. 50m od głównego budynku hotelu.

    Ceny podane na stronie hotelu  są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wszystkie transakcje zawierane są w  walucie PLN.

    Rezerwacji pobytu można dokonać przy pomocy jednej z metod:

    1. Telefonicznie – każda rezerwacja dokonana drogą telefoniczną traktowana jest jako rezerwacja wstępna. Wszelkie szczegółowe dane (w tym warunki rezerwacji) zostaną przesłane drogą mailową
    2. Mailowo – otrzymując w odpowiedzi ofertę cenową oraz warunki rezerwacji
    3. Przy pomocy systemu rezerwacyjnego dostępnego na stronie internetowej hotelu
    4. Poprzez firmy, agencje lub portale pośredniczące

    Rezerwacje wskazane w punktach 1, 2 i 3 powyżej są rezerwacjami wstępnymi. Rezerwację uważa się za potwierdzoną po wpłaceniu zadatku lub w określonych przypadkach, pełnej wartości rezerwacji.

    Zadatek należy wpłacić najpóźniej w ciągu 3 dni od dnia dokonania rezerwacji. W przypadku ofert specjalnych, świąt, długich weekendów, mogą obowiązywać inne zasady rezerwacji i anulacji.

    Zadatek nie podlega zwrotowi.

    Wpłata zadatku i tym samym skuteczne dokonanie rezerwacji oznacza potwierdzenie akceptacji warunków rezerwacji określonych w regulaminie oraz zapoznanie się z regulaminem hotelu.

    Nie wpłacenie zadatku w uzgodnionym terminie powoduje automatyczną anulację rezerwacji.

    Skrócenie pobytu nie jest podstawą do rekompensaty.

    W przypadku skrócenia pobytu, Gość zobowiązuje się pokryć pełną wartość rezerwacji — również niewykorzystanych nocy.

    Hotel nie ponosi odpowiedzialności za błędnie dokonaną rezerwację.

    Oferty opublikowane na stronie, systemie rezerwacyjnym, przedstawione drogą telefoniczną lub osobiście nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 i następnych kodeksu cywilnego. Oferta cenowa hotelu, do czasu potwierdzenia, może ulec zmianie.

    Powrót do oferty Tristan Hotel & SPA nad morzem