• Recepcja
    +48 55 26 72 600
    +48 690 609 290
    hotel@tristan.com.pl

    SPA
    +48 55 26 72 620
    spa@tristan.com.pl

    Konferencje
    +48 690 609 376
    +48 690 609 271

  • HOTEL PRZYJAZNY ZWIERZĘTOM

    zabierz ze sobą swojego ukochanego czworonoga na urlop — tego małego i tego dużego 🙂

    zobacz regulamin pobytu zwierząt

    NIE REZYGNUJ Z URLOPU PRZEZ PUPILA

    ZABIERZ GO ZE SOBĄ DO NAS!

    Wiemy, że dla wielu zwierzęta są jak rodzina i ciężko się z nimi rozstać, nawet na krótki urlop. Bywa też czasem tak, że pupil źle znosi rozstania a pozostawienie go pod czyjąś opieką nie jest możliwe.

    Bez obaw — my też kochamy zwierzęta i dlatego w naszym hotelu z przyjemnością ugościmy rodziny z pupilami, niezależnie od rasy czy rozmiaru.

    Bliskość lasu sprzyja długim spacerom na świeżym powietrzu. Z pewnością też woda i piasek będą stanowiły dla każdego psa powód do odrobiny szaleństwa.

    UDOGODNIENIA DLA ZWIERZĄT

    1. Przede wszystkim — komfort Twojego pupila jest dla nas bardzo ważny i chcemy, żeby również czuł się dobrze w naszym hotelu.

    2. Akceptujemy duże rasy psów, również z długimi włosami.

    3. Istnieje możliwość przyjścia do restauracji z psem. (z pewnymi wyjątkami — czytaj dalej “Warto wiedzieć przed przyjazdem”)

    4. Dla Twojej wygody i komfortu spania, udostępniamy specjalne koce dla zwierząt, które mogą posłużyć jako miejsce do wypoczynku psa na łóżku lub jako tymczasowe posłanie na podłodze.

    5. Ręczniki dla wytarcia łap — zwierzęta kochają spacery, wiele z nich kocha też kałuże i błoto. Dlatego na życzenie, w pokoju czekać będzie ręczniczek specjalnie dla pupila aby po powrocie można było go wytrzeć.

    6. Zapasowa miska do dyspozycji. Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie z uwagi na ograniczoną liczbę. Miska wykonana jest ze stali szlachetnej.

    7. Pogotowie karmowe. Jeśli w trakcie pobytu zabraknie karmy — prosimy o wcześniejszy kontakt. Postaramy się ją dowieźć.

    8. Dostępne są woreczki dla psów i kotów.

    WARTO WIEDZIEĆ PRZED PRZYJAZDEM

    1. Jaka jest opłata za pobyt zwierzęcia?

    Koszt pobytu psa lub kota wynosi 70zł / dzień / zwierzę

    2. Czy mogę wejść do restauracji z psem? 

    Tak — konieczna jest jednak rezerwacja stolika przed przyjściem. Wskażemy specjalne miejsce przygotowane na tą okoliczność. Jeśli pies jest niespokojny lub nadpobudliwy — konieczne jest aby miał założony kaganiec. Nie jest możliwe przebywanie w restauracji jeśli pies ma tendencje do wycia lub głośnego i/lub systematycznego szczekania.

    3. Czy akceptujecie wszystkie zwierzęta?

    Jeśli chodzi o psy i koty — tak. Muszą one jednak spełnić wymogi regulaminu (dostępnego poniżej). Jeśli planujesz przyjazd z innym zwierzęciem — prosimy o wcześniejszą informację.

    4. Karmy dla zwierząt

    Mając na uwadze specyficzne diety, czynniki alergiczne czy wrażliwość pokarmową, nie posiadamy “alarmowej karmy”. Jeśli jednak w trakcie pobytu okazało się, że nie wystarczy pożywienia dla pupila — prosimy o stosowną informację na temat rodzaju karmy i ilości. Postaramy się dowieźć.

    5. Czy na terenie hotelu znajduje się wybieg dla psów?

    Obecnie nie. Pracujemy nad wydzieleniem specjalnego miejsca. Więcej informacji wkrótce!

    6. Czy mogę zabrać psa do lasu?

    Oczywiście. Mierzeja Wiślana obfituje w tereny leśne. Tuż przy hotelu znajduje się droga prowadząca do lasu. PAMIĘTAJ! Nie spuszczaj psa ze smyczy w lesie. Jest to surowo zabronione. Należy mieć również na uwadze, że w okolicznych lasach mieszka dzika zwierzyna. 

    7. Czy mogę położyć psa na łóżku?

    Tak. Specjalnie na tą okazję udostępniamy koce aby móc położyć pupila blisko siebie. 

    8. Czy mogę pójść z psem na basen?

    Niestety przebywanie z psem na terenie strefy rekreacyjnej jest zabronione. 

    Nasz koci model — Ancymon

    Kot w hotelu

    Nasz psi model — Wotan

    Pies w hotelu nad morzem

    Regulamin Dotyczący przebywania zwierząt na terenie Tristan hotel & SPA

    1. Zgodę na pobyt zwierzęcia w Hotelu wydaje recepcja,jeśli zwierzę spełni wymagania regulaminu

    2. Z pobytem zwierzęcia w hotelu łączy się dodatkowa opłata, zgodna z obowiązującym cennikiem i może się różnić w zależności od okresu lub wyjątkowych dni (jak święta)

    3. Na terenie obiektu mogą przebywać tylko zwierzęta domowe (psy i koty)

    4. Zakwaterowanie Gości ze zwierzętami możliwe jest jedynie w wyznaczonych pokojach

    5. Warunkiem przyjęcia zwierzęcia jest zgłoszenie przyjazdu Gości ze zwierzęciem w momencie rezerwacji pokoju. W przypadku wcześniejszego niepowiadomienia recepcji hotelu, zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwierzęcia

    6. Przyjmujemy wyłącznie zwierzęta zdrowe, posiadające książeczki zdrowia (aktualne szczepienia,odrobaczenia). W przypadku braku dokumentu w recepcji dostępny jest kontakt do lekarza weterynarii. Hotel ma prawo odmówić przyjęcia zwierząt chorych lub bez dokumentów.

    7. Na terenie TRISTAN HOTEL & SPA oraz w otoczeniu obiektu, zwierzęta muszą być wyprowadzane na smyczy i w kagańcu (w przypadku psów), pod opieką właściciela lub osoby upoważnionej

    8. Obowiązuje bezwzględny zakaz wprowadzania zwierząt do punktów usługowych: Moon Club, Strefa rekreacyjna, Isolda SPA, kręgielnia, zewnętrzny plac zabaw dla dzieci oraz kort tenisowy. Pobyt zwierzęcia w punktach usługowych: restauracja Kobaltowa, lobby bar Navigator,Seashell Cafe, możliwy jest po wcześniejszej rezerwacji stolika. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia psa na terenie powyższych punktów usługowych, jeśli pies będzie zakłócał komfort pobytu lub zagrażał bezpieczeństwu pozostałych Gości.

    9. Właściciel jest odpowiedzialny za zachowanie zwierzęcia w hotelu, zachowanie ciszy i niezakłócanie spokoju innym Gościom. W przypadku powtarzających się skarg ze strony innych Gości, hotel zastrzega sobie prawo do prośby o usunięcie zwierzęcia z hotelu

    10. Wszelkie szkody w mieniu hotelu lub w mieniu innych Gości spowodowane przez zwierzę będą indywidualnie wyceniane przez Dyrekcję hotelu, a ich kosztami zostanie obciążony Właściciel zwierzęcia

    11. Właściciel zobowiązany jest do sprzątania nieczystości pozostawionych przez zwierzę na terenie oraz w otoczeniu obiektu. Właściciele psów proszeni są o wyprowadzenie zwierząt poza teren obiektu, a właściciele kotów muszą posiadać kuwetę z piaskiem. W przypadku niedostosowania się niniejszego punktu, hotel zastrzega sobie prawo do naliczenia dodatkowego obciążenia za ponadprogramowe sprzątanie nieczystości pozostawionych po zwierzęciu. Opłata wynosi 50zł za każdorazowe podjęcie działania przez hotel.

    12. Żadne ze zwierząt nie powinno być pozostawione same w pokoju,jeżeli w tym czasie zakłóca spokój innych Gości

    13. Akceptujemy wyłącznie wysterylizowane koty

    14. Hotel ma prawo odmówić przyjęcia zwierząt uznawanych powszechnie za groźne lub agresywne, w tym pająków i gadów

    15. Mając na uwadze specyfikę hotelu — zastrzegamy sobie nieprzyjęcie lub cofnięcie pozwolenia na pobyt zwierzęcia w hotelu w przypadku agresywnych zachowań względem ludzi, małych dzieci oraz innych zwierząt przebywających w hotelu

    Drogi Gościu, spacerując po lesie z psem (Parku Krajobrazowym Mierzeja Wiślana), prosimy o przestrzeganie zasad obowiązujących na terenach leśnych, wynikających z przepisu art.30ust.1pkt13 ustawy z dnia 28.09.1991r. Pamiętaj! Puszczanie psa w lesie luzem podlega karze grzywny