Nadzwyczajne środki ostrożności w okresie COVID-19
Czyli jak dbamy o bezpieczeństwo naszych Gości i pracowników
Szanowni Goście, dbamy o Wasze zdrowie, dlatego wdrożyliśmy szereg zaleceń, które pozwolą lepiej odnaleźć się w czasach panującego wirusa COVID-19
Mając na uwadze zmieniające się rozporządzenia, które nieustannie monitorujemy, będziemy dostosowywali poniższe reguły aby spełnić wszystkie wytyczne.
Świadczymy usługi noclegowe zgodnie z aktualnymi rozporządzeniami. Sprawdź kto może korzystać z wypoczynku w hotelu HERE
RECEPCJA I PRZESTRZENIE WSPÓLNE
- Przede wszystkim przestrzegamy zasad opublikowanych na oficjalnej stronie Ministerstwa Zdrowia
- Preferujemy realizowanie wszelkich płatności przy pomocy karty kredytowej lub przelewem z góry
- Wnętrza hotelu są systematycznie wietrzone przy użyciu central wentylacyjnych. Powietrze z jednego pomieszczenia nie jest zaciągane i wykorzystywane by chłodzić / ogrzewać kolejne strefy hotelu. Stanowi to gwarancję, że wdmuchiwane powietrze do poszczególnych pomieszczeń jest zawsze świeże.
- We wszystkich przestrzeniach wspólnych dostępne będą środki do dezynfekcji rąk – bardzo prosimy o systematyczne dezynfekowanie rąk.
- Elementy, z którymi mamy bezpośredni kontakt, jak klamki czy przyciski, są dodatkowo dezynfekowane przez personel hotelu w ciągu dnia.
- Na recepcji dostępne są telefony kontaktowe i adresy do punktów medycznych oraz najbliższej stacji sanitarnej.
- Zalecamy jak najkrótsze przebywanie przy recepcji a wszelkie sugestie prosimy zgłaszać telefonicznie.
- Odradzamy gromadzenie się w przestrzeniach wspólnych ponad niezbędną konieczność.
- Prosimy nie przebywać w windach z osobami obcymi lub personelem hotelu
- Apelujemy o rozwagę – wprowadzone obostrzenia to przede wszystkim środki zapobiegawcze. Chcemy by każdy Gość czuł się w naszych progach bezpiecznie a pracownicy hotelu mogli w spokoju robić to co potrafią najlepiej – czyli dbać o komfort wypoczynku naszych Gości.
WYPOCZYNEK
- Pokoje przed przyjazdem oraz po zakończonym pobycie będą wietrzone a następnie dezynfekowane (dotyczy pokoi i łazienek).
- Pokoje nie są odświeżane codziennie. Sprzątanie odbywa się wyłącznie w sytuacjach wyjątkowych.
- Korzystamy z usług profesjonalnej pralni, dlatego ręczniki i pokojowa pościel są prane w odpowiedniej temperaturze z zachowaniem reguł sanitarnych.
- Prosimy nie korzystać z z hotelowych suszarek w pokojach – prosimy zabrać własne
- Przedmioty podlegające eksploatacji, jak papier toaletowy czy woda, będą dostarczane pod pokój aby zminimalizować kontakt z personelem
- Ręczniki pokojowe oraz ręczniki basenowe będą wymieniane w stosunku “1 za 1”
- Po zakończonym posiłku w pokoju (room service), prosimy zostawić pod pokojem, aby personel housekeeping mógł je odebrać
- Śmieci z pokoju, prosimy zostawić pod pokojem, aby personel housekeeping mógł je odebrać
DZIAŁALNOŚĆ GASTRONOMII
- Restauracja jest klimatyzowana, a obieg powietrza zagwarantowany jest przez centrale wentylacyjne, co jest gwarancją, że to samo powietrze nie jest wdmuchiwane ponownie do pomieszczenia. Jeśli jest taka możliwość sala jest również wietrzona.
- Na terenie restauracji oraz przed wejściem, znajduje się płyn do dezynfekcji rąk, który zachęcamy użyć przed wzięciem potraw. Prosimy o noszenie maseczek w momencie wejścia do restauracji lub korzystania z bufetu.
- Stoły restauracyjne zostały pozbawione wszelkich dekoracji oraz zastawy.
- Stoły są dezynfekowane każdorazowo, gdy Goście zakończą konsumpcję.
- Załoga restauracji korzysta z maseczek oraz rękawiczek jednorazowych
WYPOCZYNEK
- Korzystanie z jacuzzi oraz sauny suchej ograniczone jest do osób spokrewnionych lub przebywających w tym samym pokoju. Osoby obce nie powinny w tym samym czasie korzystać z tych udogodnień
- Prosimy o zachowanie dystansu podczas przebywania na basenie, w miarę możliwości
- Wykonujemy zabiegi w ofercie Isolda SPA. Należy nosić maseczki podczas zabiegu oraz nie przynosić na zabieg żadnych zbędnych rzeczy, jak telefon, tablet itp. Obowiązek noszenia maseczki nie obowiązuje wyłącznie w sytuacji, gdy wykonanie zabiegu obejmuje części szyi i głowy
- Centrum Fitness dostępne jest wyłącznie dla Gości hotelu
NASZA ZAŁOGA
- Nasi pracownicy, noszą maseczki w miejscach gdzie jest to niezbędne, oraz przestrzegają dystansu społecznego. Podczas wykonywania codziennych obowiązków, korzystają z rękawiczek.
- Instruujemy nasz personel w jaki sposób mają postępować w poszczególnych działach by zachować maksymalne bezpieczeństwo pracy oraz kontaktu z Gościem, zgodnie z zaleceniami Ministra Zdrowia.
- Pracownicy housekeeping oraz działu nie wchodzą do pokoi gdy są w nich Goście a dostarczanie dań lub napoi do pokoju odbywa się z progu – kelner nie wchodzi do pokoju, w którym wypoczywa Gość
- Nasza recepcja jest oddzielona przezroczystą ścianką a dla zapewnienia dodatkowego bezpieczeństwa, nosi również maseczki ochronne
Dlaczego warto przyjechać do Kątów Rybackich?
- Kąty Rybackie to mała wieś położona między morzem a Zalewem Wiślanym. Bliskość natury (opuszczając teren hotelu, od lasu dzieli nas zaledwie parę kroków) sprzyja spacerom, wycieczkom rowerowym i wszelkim aktywnościom zewnętrznym, które wspierają odporność organizmu. Bez obawy nadmiernego kontaktu z drugim człowiekiem
- W naszej okolicy nie ma zbyt wielu obiektów noclegowych, takich jak hotele, pensjonaty czy ośrodki wypoczynkowe. Jest to gwarancja, ze nawet w wysokim sezonie, nasze plaże nie są zatłoczone, na drogach nie ma korków a idąc chodnikiem, nie mijamy zbyt wielu turystów
- Jesteśmy małym, przytulnym hotelem, który liczy 57 pokoi. Niezależnie od obłożenia, nasi Goście mogą spodziewać się cichej i spokojnej atmosfery
Zachęcamy do rezerwowania pobytów o każdej porze roku. Jesteśmy gotowi aby przyjmować Gości w tych nowych realiach i jesteśmy pewni, że kilka drobnych zmian nie wpłynie negatywnie na komfort pobytu w naszych progach. Do zobaczenia w Tristan Hotel & SPA – przytulny hotel nad morzem z basenem